Menu główne
Kalendarz
< poprzedni miesiąc | Marzec 2014 | > następny miesiąc | ||||
Pn | Wt | Ś | Cz | Pt | So | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Gościmy
Odwiedza nas teraz 109 gościLiczba odwiedzin
Odsłon : 7060323
Jesteś tutaj:
Spotkanie informacyjne dla beneficjentów realizujących projekty konkursowe w ramach Poddziałania 9.6.2
Poniedziałek, 17 Marzec 2014 12:07
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy organizuje spotkanie informacyjne dla beneficjentów realizujących projekty konkursowe w ramach Poddziałania 9.6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Na spotkaniu omawiane będą kwestie dotyczące realizacji i rozliczania projektów, wniosków o płatność i kwalifikowalności wydatków.
Data i miejsce spotkania: 31.03.2014 r., Hotel Scandic Wrocław, ul. Piłsudskiego 49-57, Wrocław
Godziny spotkania: 10:00 - 14:00.
Z uwagi na omawianą tematykę na spotkanie zapraszamy w szczególności przedstawicieli instytucji, którzy na co dzień są zaangażowani w rozliczanie realizowanych projektów (sporządzających wnioski o płatność).
Instytucje, które wyrażą chęć uczestnictwa, prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego na adres e-mailowy pawel.pacek@dwup.pl do dnia 26.03.2014r. (środa) do godziny 14.00.
W przypadku dużego zainteresowania organizator może zdecydować o ograniczeniu liczby uczestników do 1 osoby z każdej instytucji.
W przypadku pojawienia się pytań, na które chcieliby Państwo uzyskać odpowiedzi w trakcie spotkania informacyjnego, prosimy o dopisanie ich do wysyłanego formularza zgłoszeniowego.
Formularz zgłoszeniowy/Formularz pytań – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA
Potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia będzie przesłana zwrotnie do dnia 27.03.2014r. na adres e-mail, z którego wysłano formularz zgłoszeniowy, informacja o treści „potwierdzam przyjęcie zgłoszenia na spotkanie”.
Organizator nie ponosi kosztów związanych z opłatami parkingowymi, ani innych opłat związanych z udziałem zakwalifikowanych osób w spotkaniu.
Osobą odpowiedzialną za sprawy organizacyjne związane ze spotkaniem jest Paweł Pacek - tel. 071 39 74 110/111.
Data i miejsce spotkania: 31.03.2014 r., Hotel Scandic Wrocław, ul. Piłsudskiego 49-57, Wrocław
Godziny spotkania: 10:00 - 14:00.
Z uwagi na omawianą tematykę na spotkanie zapraszamy w szczególności przedstawicieli instytucji, którzy na co dzień są zaangażowani w rozliczanie realizowanych projektów (sporządzających wnioski o płatność).
Instytucje, które wyrażą chęć uczestnictwa, prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego na adres e-mailowy pawel.pacek@dwup.pl do dnia 26.03.2014r. (środa) do godziny 14.00.
W przypadku dużego zainteresowania organizator może zdecydować o ograniczeniu liczby uczestników do 1 osoby z każdej instytucji.
W przypadku pojawienia się pytań, na które chcieliby Państwo uzyskać odpowiedzi w trakcie spotkania informacyjnego, prosimy o dopisanie ich do wysyłanego formularza zgłoszeniowego.
Formularz zgłoszeniowy/Formularz pytań – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA
Potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia będzie przesłana zwrotnie do dnia 27.03.2014r. na adres e-mail, z którego wysłano formularz zgłoszeniowy, informacja o treści „potwierdzam przyjęcie zgłoszenia na spotkanie”.
Organizator nie ponosi kosztów związanych z opłatami parkingowymi, ani innych opłat związanych z udziałem zakwalifikowanych osób w spotkaniu.
Osobą odpowiedzialną za sprawy organizacyjne związane ze spotkaniem jest Paweł Pacek - tel. 071 39 74 110/111.